header

Aktualności

20. 04. 2024

Program Lojalnościowy – Regulamin

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

ZBIERAJ PIECZĄTKI, ODBIERZ RABAT 20% NA KOLEJNE ZAKUPY 2024

 

  • 1

[POSTANOWIENIA OGÓLNE]

  1. Niniejszy regulamin, dalej zwany „Regulaminem” określa ogólne zasady i warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym pod nazwą „Zbieraj pieczątki, odbierz rabat -20% na kolejne zakupy
  2. Organizatorem Programu lojalnościowego jest Wokas Spółka Akcyjna z siedzibą w Łosicach przy ul. Błonie 5 A, 08-200 Łosice, wpisaną wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000392998 NIP: 496-01-70-499, REGON: 712384908, kapitał zakładowy 18.850.500,00 zł.,
  3. Program Lojalnościowy jest realizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ma charakter jawny i jest otwarty dla wszystkich Klientów, którzy spełniają warunki uczestnictwa określone w Regulaminie.
  4. Program Lojalnościowy trwać będzie w okresie od 24.04.2024 roku do 24.09.2024. r.
  5. Regulamin będzie dostępny w sklepie WOKAS S.A. przy kasie oraz na stronie www.wokas.pl

 

  • 2

[ZASADY DZIAŁANIA I UDZIAŁ W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM]

  1. Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym jest dobrowolne i nieodpłatne.
  2. W Programie Lojalnościowym mogą wziąć udział tylko pełnoletnie osoby fizyczne, Klienci Wokas Centrum Ogrodnicze (dalej: „Uczestnik”).
  3. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego nie może być pracownik Organizatora oraz członkowie ich najbliższej rodziny.
  4. Warunkiem przystąpienia do udziału w Programie Lojalnościowym przez Uczestnika, czyli do zbierania pieczątek na specjalnej karcie i odbioru prezentu jest robienie zakupów w Centrum Ogrodniczym WOKAS, za co najmniej 75zł PLN brutto.
  5. Z zakupów uprawniających do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym i zebrania pieczątki, wyłączone są środki do ochrony roślin oraz środki do dezynfekcji.
  6. Za 1 paragon w wartości minimum 75 PLN brutto, przysługuje 1 pieczątka z wyjątkiem dnia 24.04.2024r będą przyznane 2 pieczątki.
  7. Za paragon na kwotę większą niż 75 PLN brutto lub jej wielokrotność, nie przysługują kolejne pieczątki.
  8. Pieczątki przystawia pracownik Centrum Ogrodniczego WOKAS w momencie zakupu. Nie ma możliwości uzyskania pieczątki później, np. za okazaniem paragonu.
  9. Pieczątki zbiera się na specjalnie do tego przygotowanej karcie, którą można otrzymać podczas dokonywania zakupów w Centrum ogrodniczym WOKAS tylko 24.04.2024r
  10. Uczestnik ma możliwość zebrać 5 pieczątek i wymienić je na rabat w wysokości 20%.
  11. Pieczątki z kilku kart nie podlegają zsumowaniu.
  12. Po uzbieraniu 5 pieczątek, kompletną kartę można wymienić na rabat.
  13. Po wymianie karty na rabat, karta z pieczątkami zostaje zarchiwizowana przez pracownika Centrum ogrodniczego WOKAS.

 

  • 3

[ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO]

  1. Reklamacje mogą być zgłaszane pisemnie na adres Organizatora do 14 dni od wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym z dopiskiem „Reklamacja – Zbieraj pieczątki, odbierz prezent w Mozaika Delikatesach”. Reklamacje złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Odpowiedź na złożoną reklamację oraz o przebiegu jej rozpatrzenia, nastąpi w formie pisemnej na adres podany przez Uczestnika.

 

  • 4

[POSTANOWIENIA KOŃCOWE]

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszego Programu Lojalnościowego w każdym czasie.
  2. Zasady Programu Lojalnościowego określa wyłącznie niniejszy Regulamin. Wszelkie materiały promocyjno/reklamowe związane z Programem Lojalnościowym mają charakter wyłącznie informacyjny.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w Regulaminie w czasie trwania Programu

Lojalnościowego. Zmiany te obowiązują od dnia zamieszczenia ich pod adresem internetowym: https://wokas.pl/aktualnosci

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub jakiekolwiek przeszkody w komunikacji

z Uczestnikami Programu Lojalnościowego wynikające z przyczyn niezależnych od niego.

  1. Wzięcie udziału w Programie Lojalnościowym jest dobrowolne i oznacza, że Uczestnik zapoznał

się z Regulaminem oraz wyraża zgodę na warunki Programu Lojalnościowego w nim określone.